IzdvojenoRegija

Općina Gradac objavila Oglas za zaprimanje zahtjeva za privremeno korištenje javno-prometne površine

0

Općina Gradac objavila je Oglas za zaprimanje zahtjeva za privremeno korištenje javno-prometne površine za 2024. godinu na području Općine Gradac.

Javno-prometne površine na području Općine Gradac mogu se koristiti za postavljanje naprava, kioska, montažnih objekata, ugostiteljskih terasa, reklama i slično u skladu s Odlukom o komunalnom redu („Službeni glasnik“ broj 4/22, 22/22, 3/24).

Pravo prijave na Oglas za privremeno korištenje javne površine imaju sve pravne i fizičke osobe koje su registrirane za obavljanje djelatnosti za koju traže odobrenje.

Uz propisani obrazac zahtjeva koji je dostupan u prostorijama Općine Gradac i na internet stranici Općine Gradac https://opcinagradac.hr/obrasci potrebno je dostaviti:

– izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog registra kojim se dokazuje obavljanje gospodarske djelatnosti za koju se traži korištenje javne površine
– osobna iskaznicu vlasnika obrta, OPG-a odnosno odgovorne osobe u pravnoj osobi
– potvrda da nema dospjelih a neplaćenih dugovanja prema Općini Gradac koja ne smije biti starija od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva
– potvrda da nema dospjelih a neplaćenih dugovanja prema Turističkoj zajednici Općine Gradac odnosno Turističkoj zajednici mjesta Drvenik koja ne smije biti starija od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva
– potvrda da nema dospjelih a neplaćenih dugovanja po osnovi poreznih obveza prema Općini Gradac o kojima službenu evidenciju vodi nadležna Porezna uprava koja ne smije biti starija od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva
– fotografiju, skicu odnosno fotomontažu objekta/naprave u prostoru i dimenzije istih ukoliko dolazi do promjene izgleda ili načina korištenja u odnosu na prijašnje korištenje te ukoliko se traži postavljanje novog objekta odnosno pokretne naprave
– fotografiju, skicu odnosno fotomontažu i dimenzije reklamnih predmeta ukoliko dolazi do promjene izgleda ili načina korištenja u odnosu na prijašnje korištenje te ukoliko se traži postavljanje novog reklamnog predmeta

ZAHTJEVI SE PODNOSE OD 23.4.2024. DO 10.5.2023. godine.

Zahtjevi se mogu dostaviti osobno u Općinu Gradac svakim radnim danom u vremenu od 8,00 do 11,00 sati odnosno svaki prvi i treći četvrtak u mjesecu od 12,30 do 20,00 sati ili putem pošte sa povratnicom na adresu Općina Gradac, Stjepana Radića 3, 21330 Gradac ili putem e-mail adrese: info@opcinagradac.hr .

Sve zahtjevane dokumente, podnositelj zahtjeva može dostaviti u neovjerenoj preslici.

Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.
U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka navedenih u dokumentima koje su podnositelji zahtjeva dostavili, Općina Gradac može radi provjere istinitosti podataka:

– od ponuditelja zatražiti u primjerenom roku da dostave izvornike ili ovjerene preslike tih
dokumenata i/ili
– obratiti se izdavatelju tih dokumenata i/ili
– nadležnim tijelima.

Nepotpune i nepravovremeno pristigle ponude neće se razmatrati.

Porez na korištenje javnih površina plaća se prema Odluci o lokalnim porezima Općine Gradac („Službeni glasnik” broj 19/22, 16/23)

Više u kategoriji Izdvojeno