Otvorene su ponude za izvođača radova za izgradnju autoceste A1 od Rudina do Osojnika za poddionice Rudine – Slano (L=9,0 km) i Slano – PUO Mravinjac (L=11,5 km), piše Dubrovački vjesnik.
Za poddionicu Rudine – Slano pristiglo je 7 ponuda i to sljedećih ponuditelja:
- 1. Zajednica ponuditelja: STRABAG d.o.o.; STRABAG AG 320.906.165,87
- 2. DOGU$ INSAAT VE TICARET ANONIM $IRKETI 370.213.872,94
- 3. Afcons lnfrastructure Limited 240.593.861,40
- 4. Cengiz lnsaat Sanayi ve Ticaret A.S 345.543.879,65
- 5. Zalednica ponuditelja: TEXO MOLIOR d.o.o.; CHINA CIVIL ENGINEERING CONSTRUCTION CORPORATION 348.917.543,63
- 6. China Road and Bridge Corporation 285.893.868,82
- 7. Zajednica ponuditelja: ASHOKA BUILDCON LIMITED; Serneke lnternational Group AB 342.051.472,10
Za poddionicu Slano – PUO Mravinjac pristiglo je 5 ponuda i to sljedećih ponuditelja:
- 1. Zajednica ponuditelja: STRABAG d.o.o.; STRABAG AG 328.897.758,67
- 2. Cengiz lnsaat Sanayi ve Ticaret A.S 258.887.011,21
- 3. Afcons lnfrastructure Limited 214.452.118,69
- 4. China Road and Bridge Corporation 277.505.870,42
- 5. Zalednica ponuditelja: TEXO MOLIOR d.o.o.; CHINA CIVIL ENGINEERING CONSTRUCTION CORPORATION 288.256.474,05
Dovršetak autoceste A1 do Dubrovnika odnosi se na sektor Metković – Dubrovnik i podijeljen je na dvije dionice, Metković-Pelješac i Rudine – Osojnik sa spojnim cestama.
Dionica Rudine – Osojnik ukupne je dužine 28 kilometara, od čega je 19 kilometara u vijaduktima i tunelima. Ova dionica autoceste podijeljena je na tri poddionice, i to Rudine – Slano d=9,0 km, Slano -PUO Mravinjac d=11,5 km i PUO Mravinjac – Osojnik d=7,5 km.
Poddionica Rudine – Slano počinje u čvoru Rudine sa spojnom cestom do postojeće županijske ceste ŽC6294. Trasa autoceste se dalje nastavlja do interregionalnog čvora Doli preko kojeg se autocesta brzom cestom Doli – Ston spaja na mrežu postojećih državnih cesta DC8 i DC237 (spoj na projekt Pelješkog mosta i pristupnih cesta). Nakon čvora Doli trasa se proteže do kraja poddionice koju čini čvor Slano sa spojem na županijsku cestu ŽC6232. Obzirom na iznimno zahtjevan teren, na trasi se nalazi veli broj objekata (tunela i vijadukata) od kojih su najznačajniji tunel Katina duljine 1674 m i tunel Zabreže duljine 1428 m.
Poddionica Slano – PUO Mravinjac nastavlja se na prethodnu poddionicu neposredno iza čvora Slano i proteže se do pratećeg uslužnog objekta Mravinjac. Obzirom na terenska ograničenja i udaljenost urbanih središta, na predmetnoj poddionici nije planirana izgradnja čvorova. Na ovoj dionici također je planiran veći broj objekata od kojih su najznačajniji tunel Crvena greda duljine 2419 m i tunel Debela ljut duljine 1763 m.
Nakon otvaranja ponuda za ove dvije poddionice, slijedi evaluacija pristiglih ponuda, odnosno pregled, ocjena i usporedba dostavljenih ponuda, a potom i odluka o odabiru ekonomski najpovoljnije ponude. Planirani početak izgradnje je nakon ugovaranja radova, ishođenja potrebnih građevinskih dozvola i rješavanja imovinsko-pravnih odnosa za navedene poddionice.
Za treću poddionicu PUO Mravinjac – Osojnik i dionicu od Metkovića do čvora Pelješac uključujući brzu cestu Čvor Pelješac – čvor Duboka, a što nije obuhvaćeno ovim natječajem, u tijeku su terenski istražni radovi za potrebe izrade studije utjecaja zahvata na okoliš te se planira po završetku istih pokrenuti postupci procjene utjecaja zahvata na okoliš. Po ishođenju pozitivnih Rješenja o prihvatljivosti zahvata na okoliš nastavit će se daljnja izrada projektne dokumentacije, prenosi Dubrovački vjesnik.